pátek 20. srpna 2021

..a protože

 tu byla dcera a přivezla mi nákup z DM drogerie... A něco zase odvezla.... Vyndala jsem saláty z lednice a dala jí do krabiček...Tak jsem to i vyfotila.

Dva saláty jsou z tohoto videa, už tu bylo....


Moje krabice z lednice.


Kimči krájené, na čtvrtky nemám krabici. Ty větší kusy mají taky něco do sebe, ale mně vyhovuje to zelí krájené.


Salát z okurky a la kimči s cibulí.


Salát okurka a cibule v nálevu sójová omáčka a vinný ocet.


Takže v krabicích ubylo a dneska po obědě ještě ubude. Dcera mi zase pro změnu přivezla maxi cuketu, na ty placičky. A asi ještě naložím kostičky jako slanečky. Uvidím, jak se mi bude chtít....

💗💙💚💛💜





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...