středa 18. srpna 2021

...Olomouc dneska ráno

 jen 9 stupňů, je to sakra změna....

Nutí mne to napsat šlehačková oblaka v šedé/50 odstínů, ale to jsem si půjčila od Terezy Salte a od známého/mnohdy a pro mnohé nechvalně známého filmu. Prostě takhle dneska po ránu nebe vypadá.....

západ




východ



A cestou "na východ" jsem si vyfotila kompletní prostírky na jídelním stole. Hlavně tedy tu pátou, ze zbytků tří klubíček, zelenou jsem tam už nedávala.... Je taková "hutná" proti lehkým od hocha.....



A na okně v kuchyni se ke květu chystá moje poslední nová květina....


V pokojíku mám nachystané zbytky výztuh a tak pod..... Jestli by to nechtěli ve školce na tvoření. Ty výztuhy lze cupovat a dělat třeba sníh....hihihi. Nebo ať to vyhodí. Já nebo oni......


Koník střeží na okně.....


Včera jsem koupila poslední dvě krabice , jedna je zatím prázdná, ale projdu ty ostatní a něco se do ní určitě najde.....


A v polici muzeální exponát .... kuchyňka po mé sestře/63. Pak si s ní hrála/spíš nehrála naše dcera a teď jí má u nás Simonka. Dcera vůbec moc nebyla "mateřský" typ, přestože měla tolik panenek....ona spíš Lego a hodně si četla.... Simonka je v tomhle povahově jiná. Pořád si hrajeme na rodinu, vaří a stará se o děti.....a mluví a mluví.....a zpívá a tančí....To dcera taky nedělala......


A pravý opak starých hraček, poslední Lego Minecraft, které jsem Ondrovi koupila minulý týden. A neodvezl ho domů....protože od nás jeli rovnou na chatu, kde má kluky a jiné zájmy. A stejně, odveze to domů/vždycky a tady pak nemá CO dělat.....


Tak, konec dnešní procházky bytem i nebem.

Pan Há ještě spí, ale bude mu zvonit rádio/budík. Takže půjdu na kafíčko. Odpoledne máme spicha s Uršulou/kolegyní z práce z Ústí. Byt už jí dodělávají. Říkala, že už elektřinu, takže rekonstrukce se chýlí ke konci a bude ve svém...Kousek/autobusem 10 minut, pěšky půl hodiny od nás.

Jdu....

Klidný den všem.
💗💘💙💚💛💜


1 komentář:

  1. U nás se také dost mražilo,ale trochu sprchlo až po obědě.Teď svítí sluníčko.
    Háčkované prostírání se mi moc líbí,myslím,že přes zimu začnu zase háčkovat.
    Malý pokojíček mně připomněl dětství.Hrozně ráda jsem si a dlouho hrála s panenkama.Pokojíčky jsme si většinou s kamarádkama tvořily samy,tolik se toho koupit nedalo.Ani jedna vnučka na panenky nebyla.
    Milky,měj se hezky

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...