středa 11. srpna 2021

...dopoledne na výletě,

 kousek od Přerova, nad Lipníkem nad Bečvou....hrad Helfštýn.

https://helfstyn.cz

Bylo to hezké dopoledne, děti nezlobily, my s dcerou jsme si i popovídaly a do oběda jsem byla zase u pana Há. 

S panem Há jsme na hradě byli cca před 12ti lety, dcera před šesti, nedá se to srovnat. Ta spousta odvedené práce, důmyslně používané železo a sklo, střechy na mnoha místech skleněné a rovné...A ještě není hotovo....




Venku i uvnitř plastiky ukované kováři, kteří se sem každoročně sjíždí z celé Evropy...Letos až 21.8.



Pěkně tlusté zdi tu byly, co ???









Tento sál pro mne děsuplný, ochoz ze skla a tak docela matoucí..... Moje srdce se svíralo, i když nebylo proč.












Okolo cesty na hrad pod listnáči tato květinka. Vůbec nevím, kam jí zařadit.

Odpoledne k nám dcera přiveze děti, budou tu jen do zítra, po obědě pojedou do víkendu na chatu. Pak je na neděli Ondra objednaný na test, příští týden má první příměstský tábor, koloběžkování.

Klidný den a zdraví všem.
Už nám to zase pomalu stoupá......
💖💗💙💚💛💜



1 komentář:

  1. Krásné fotky a dobrý tip na výlet.
    Červenooranžová květina je áron plamatý, kompletně jedovatá kytka, ale krásná.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...