neděle 15. srpna 2021

...dusná, ospalá

 neděle. Včera tedy bylo taky tak ....

Mezi videjky jen jedno, co mne zaujalo.

SROS z Kambodže a kalabasa. Na jídlo. V jednom blogu jsem viděla, jak jí nechají přezrát až zdřevnatí. Potom pilkou na dřevo odříznou velikost nádobky, vyčistí vnitřek a mají zase nádobu na něco.....


A jinak taková typická neděle....
O víkendu jsem háčkovala prostírky, podle asi rok starého videa....
 Návod sem nedávám, je to opravdu jednoduché.....jen odkaz.
No, u té prostředního jsem se zapíchla, stejný počet ok i řad a je/byla menší. Tak jsem upárala obloučky a znovu rozpočítala oka a teď už je stejně velká. Viz poslední foto.... A tu poslední mám dokončený střed a chystám se na obloučky...


A protože mne to baví a mám z toho radost, chystám se podle hocha dělat ještě tyto....Až tedy koupím přízi u Stoklasy, mám ho kousek  od domu .....


Na každou prostírku méně než 50 g Camilla. Růžovou dělat nebudu. To byl jeden takový nákup, líbily se mi ty barvy, tak od každé jedno přadýnko....
Tak jsem nebyla líná a dávám sem i poobědové háčkování. A to už jsem ty hotové i začistila, taková jsem já.....


Klidný zbytek neděle všem.
💖💗💙💚💛💜









Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...