neděle 8. srpna 2021

...tak nám skončila olympiáda,

 byla úspěšná, jen v takových problematických podmínkách... Snad se všichni vrátí živí a zdraví....doslova.

Venku se honí mraky, chvíli sluníčko, chvíli poprchává. Pan Há pospává, já koneckonců taky. Takže jsem se vrhla na stahování a přetahování fotek...fuj...a zase sem něco dám. Deníčku můj.

Jedno deštivé dopoledne jsme jely za mašinkami do Trmic na zámek.

Jak jsem psala už na Instagramu.... Ochránci přírody nechtějí dálnici kvůli kdejaké ještěrce, ale tady vede dálniční most skoro nad střechou zámku. A miniparkoviště je za deště pěkně v suchu...To, co je nad našimi hlavami a auty je dálnice.....






To parkoviště a pozor, hlavu vzhůru.....


Ano, dva pruhy dálnice.....



V zámku toto...krása. Všechny ty bardotky, sergejové, bigboyové, brejlovci a já nevím, jak se jim všem říká. I příslušné zvuky a přesné posuny na kolejích přes tablet a počítač od pana kastelána.....Na modelech takové detaily, jako např. pán /3cm s foťákem a bleskem, co bleská. Kouřící komíny u mašinek i domů....Veškerá signalizace na trati svítí, bliká a stahuje závory....Kéž by to tak bylo i ve skutečnosti....







A další dopoledne Vlčí jezero nad Děčínem, kousek od odbočky na https://kristinhradek.cz. Ten je v pěkném prostředí s hlubokými lesy a uzoučkou příjezdovkou...a moc dobrou/drahou kuchyní. Oblíbený Němci. Taky jsme tam byli, před pár roky, se synovcem a jeho rodinkou.







Něco málo hub, je v lese sucho, tady bude sezona hub teprve začínat.


A pár borůvek do vloček na snídani. Na jednu snídani jsme taky odnesly prababičce Toničce.... Letos poprvé léto bez knedlíků a koláče. Borůvek docela málo a droboučké.
Vyšly jsme s dcerou okouknout i ostružiny do louky nad "bývalý domek"...ještě je brzo, natrhaly jsme misku těch ze špicí větviček, krásné, veliké...mrchy škrabavé.  Ty jsem nevyfotila....


Tak a zase něco stáhnu.....

Klidný zbytek neděle všem.
💗💙💚💛💜💝




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...