středa 25. srpna 2021

...je středa, venku

 pouze 8 stupňů, ale slunce. Proti včerejšku, kdy byla tma, temné mraky a ostrý studený vítr, je to optimističtější.





Včera jsem neupletla ani řadu. Změna počasí mne zastihla rozmrzelou a neschopnou se soustředit. 
Ale dneska už se docela těším....



Mečíky postupně rozkvétají i v horních částech, je to krása....


Konečně jsem se rozhoupala a objednali jsme sedátko do vany, pro pana Há. je tu v bytě netradiční vana. Asi s úmyslem zvětšit prostor pro umývadlo je šikmá a značně hluboká. A pan Há má při koupání=sprchování své rituály.... A pak nemůže vylézt, minule si natloukl. Tak jsem začala přemýšlet, co by mu to usnadnilo. A zatím tohle. Mám v plánu ještě nějaké madlo a viděla jsem i pěknou podpěru pro vstup a výstup z vany. Nojono, roky nám letí......😁



A tady je krabice, než jí složím a vyhodím. Objednáno přes Mall.cz v pátek, včera došlo.


Procházela jsem svá oblíbená videa a zapíchla se u ScandishHome. Na to, jak je mladá/proti mně, tak jen uklízí a uklízí. Já vím, na tom si založila svůj kanál, ale.....někdy mne to sejří, protože tolik síly na každodenní úklid nemám. Já spíš v pondělí začnu a v pátek skončím. A pak nanovo....Koneckonců ona asi taky. Navíc si přípravky na mytí dělá sama, takže zábavy má dost.


Včera to byla taková směs i jiných činností.

Tak a co je ještě nového ?
Mary https://www.instagram.com/p/CS5QnZur7nb/ se narodilo sedmé miminko, zase chlapeček. Gratuluji.....

Ještě si něco pěkného počíst....

Novější oblíbené blogy, třeba http://babilenka.cz, sympatická, nesmírně šikovná a všestranná virtuální kamarádka všech stejně smýšlejících žen.
Mezi moje nejstarší oblíbené blogy patří i Tina a její všehochuť, naposledy pekla.
A ještě jedno mimořádně pěkné pečení, mimo jiné zajímavosti, u Jitky.

Takhle bych mohla pokračovat dál a dál, ale pro dnešek to, myslím, stačí.

U nás v domě kdosi dělá rekonstrukci, tudíž celý den klapání, hučení a vrtačka. Už několik dní. Ať jim jde práce od ruky a je brzy hotovo.
Čekám dneska balíček, dcera si k nám cosi nechala poslat. Je to pro ní jednodušší než lítat na poštu.
Jdu.....

Hezký den všem.
💗💙💚💛💜







1 komentář:

  1. Zdravím, už dlouho jsem tu nebyla, letos asi ne. K té vaně - záleží, jestli se někdo rád "nakládá" do vany, ale já už před pár lety jsem to řešila jinak: vana zabírá místo a je to nepohodlné, vyhodila jsem ji a nechala předělat koupelnu se sprchovým koutem. Je to rychlé, bezpečné a báječné! ☺

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...