středa 1. září 2021

...severní vítr je krutý....

 I když dneska je spíš západní.

Hučí, listí zoufale šustí, na teploměru 8, ale kvůli větru pocitově nižší teplota. Tak takhle je první školní den. Hodně úspěchů, klidu a spokojenosti, Ondrášku....👍




Dneska hned ráno jsem si dala čtení blogů, zase po pár dnech. A hned jsem narazila...... Jsem sama pro sebe šťastná, že v mém okolí nikdo neměl a nemá trápení s dětmi a drogami....Jen kdysi, před 40ti lety, se stala i v naší rodině tragédie. Tety Marie syn z druhého vztahu, učeň na učňáku v Ústí, se doma přečichal toluenem a našli ho mrtvého. Myslím si, že to byla poslední kapka pro tetu, z pěti dětí tři pohřbila a hned na to skončil i její vztah a pan Popp jí vyhodil z domu do důchodkárny....Ale o tom už jsem psala....Moc jsem bratrance neznala, v té době se sestry moc nestýkaly, pan Popp si nepřál.....A stejně to byla lidská tragédie pro všechny.
A před delší dobou měla jedna z mladších kolegyní problémy se synem v tomtéž věku, s marihuanou a zkoušel i amfetaminy....Ale snad to dopadlo dobře, už je teď taky třicetiletý....
Proto jsem rozesmutněná povídáním u Mirky na Milý deníčku ! 
Po létech čtení tohoto blogu jsem z toho moc a moc smutná. I když lituji obě strany, rodiče i drogově závislého, který si nevidí ani na špičku nosu...Nedokážu ani po letech, kdy jsem se setkávala v práci s těmito případy, pochopit, CO hledají v požívání drog. Osvobození ? Únik někam ? Ta chvíle euforie končí rychle a CO pak ??? Touha po dalším takovém okamžiku je vede k páchání trestných činů, prostituci, trápí své nejbližší, ubližují jim krádežemi ve vlastní rodině...nechápu TO dodnes....
Bože, jak mně je líto rodičů.....ale i zmařeného mladého života, když "si nedá říct" a pomoct.


Po tomto povídání a čtení se mi sem už nechce nic dávat a psát. Tak na zlepšení nálady tahle krásná zahrada u A jen tak mimochodem

Klidný první školní den všem.
💗💙💚💛💜






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...