neděle 29. listopadu 2020

...pokolikáté

 už píšu na blogu"první adventní neděle" ??? Ani nevím. Tak je tu.

Tak takhle jsem začínala na blogu..., začala jsem desátý rok psaní.

Venku mrazivo a po několika dnech je zase maličko dál vidět v krajině.



Včera dopoledne přijela dcera, přivezla nám nákup. Taky, jako každoročně, vánoční hvězdu, koupenou na akci ve fakultní nemocnici.




Letos zase adventní svícen trochu jinak. Zatím jen tak halabala naaranžovaný, na zapálení půjde na stolek. A trochu ho porovnám....
Kvůli těm ozdobám jsem byla včera ve sklepě pro krabici, poslední nevybalenou, už je její obsah uklizený v předsíňové skříni. 
Musím tu prázdnou odvézt zpátky do sklepa, je moc pěkná a festovní, tak, kdyby se na něco hodila...Taky tam odvezu dvě židle z balkonu, nemusí na ně padat sníh. Tedy, jestli bude padat.
V pátek jsem si udělala těsto na perníčky a včera brzy ráno jsem je pekla. Bylo to fajn, měla jsem spoustu energie a tak to budu dělat dál. Navíc, pan Há po snídani v 6 hodin /inzulin/, ještě chodí spát. Tak mám klid.....Nemusím dělat místo na vaření kávy, odpovídat na důležité otázky....A dělat si to "po svém".
Takže začnu zase zítra v šest.

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...