středa 4. listopadu 2020

...prší...

 Je to dobře.... Vody nikdy není dost, potřebovalo by to naplnit podzemní zásoby, ne jen stéct do řek a šup do moří... Nedostatek vody jsme si užili pár posledních let dosytosti.

Pamatuji se z mládí, že občas dlouho a vytrvale pršelo. Například některé prázdniny si pamatuji jen na blátě. A taky nebylo tolik koupání. Zato jsme se vyběhali na loukách a v lese....Na kole po okolních vsích a lesích....


Vystrčila jsem ruku za zábradlí a hned jsou na objektivu kapky.



Jeřáb i lidé na stavbě jsou v činnosti, déšť nedéšť.


Kapky na zábradlí, práce na něm, broušení a natření, až na jaře.


Truhlíky jsem dala trochu opršet.....


Dneska mi připadá i v bytě chladněji, dokonce jsem si i JÁ vzala ponožky.
Taky se tu zastaví dcera s nákupem, jede "na odpolední" do práce, bere si na dopoledne dovolenou po půldnech, aby se mohla s Ondrou učit. Zbyněk má "domácí práci", tak aby na ní měl klid.
Při obyč chřipce bych klidně hlídala já, ale takhle.....radši jsme doma.

Klidný den a zdraví všem....
💗💙💚💛💜


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...