pondělí 2. listopadu 2020

...památka zesnulých....

 Já dneska doma, mám zapálené svíčky a vzpomínám....

I když já vzpomínám často, ne jednou do roka. S láskou, vděčností a smutkem. S bolestí, která nikdy nepomine, kolikrát si říkám, co by tomu táta řekl, to by se teta divila....

obrázek Pinterest

Jinak venku je u nás mokro, chvílemi prší, pak zase poprchává, není moc nízká teplota, ale pocitově je chladno. Je pravdou, že já ven nepůjdu, jen pro poštu, která přijde, tak by mi to mohlo být jedno, že.
Takže si zase čtu blogy.
Petka z Dědečkova zahrada píše málo, ale vždycky udeří na správnou strunu.
Já taky dvě odpoledne věnovala přebíráním krabic se šitím. Když jsem začala balit věci ke stěhování, v bytě v Ústí/L, pan Há se divil, co tak brzy. Cca měsíc před dnem D. Balila jsem sklo a porcelán, knihy a pomalu nádobí, šití 6 krabic, látky ohromný kufr a dvě velké krabice, šicí stroje a příslušenství. Byt se pomalu měnil na byt se spoustou krabic okolo volných zdí. Naštěstí jsem začala včas a pak jsem byla ráda. Jak postupoval čas, několik málo dni před stěhováním, mi docházely krabice i síly. Přiznám se, že den před ... už jsem pracovala jako v tranzu, ukládala jsem do krabic jak se co vešlo, páté přes deváté....I když přijela pomáhat dcera, bylo to pro mne hrozné. Ten pocit nedovedu popsat. Panika, stres, byla jsem úplně mimo. Navíc dcera to brala radikálně, hodně jsme toho vyhodily, nakonec naposledy i zapomněly pár maličkostí...
A auto na stěhování mi připadalo malé....Ale vešlo se všechno, zůstaly jen svázané balíky knih, kytky a pár maličkostí. Knihy jsem nechtěla stěhovákem aby se to nezničilo... To jsme za 14 dní odvezly s dcerou Roomstrem bez zadních sedaček.
V Olomouci toho byl plný byt a po sestavení nábytku v obýváku jsem začala vybalovat. Šlo to docela dobře, na pokračování, protože jsme čekali pár dní na nové skříně v ložnici, na skříň na látky a policovou skříň na knihy a hračky do pokojíku. Takže jsem měla klid na umytí skla a porcelánu do obýváku, pak jsem se přesunula na úklid ložnice a když byl nábytek i do pokojíku, ještě jsme koupili rozkládací postel dětem. Vytahovací druhou zpod té jedné, místo úložného prostoru.
Pak jsem ještě čekala na vyrobení skříně na míru do předsíně, abych mohla douklidit věci jako koště, vysavač, kýbl a mopy, věci na praní, uklízení atd. atd, co muselo být do té doby porůznu. Tam má ještě dokonce trochu volného prostoru !!!! 
A ještě nás čeká vrtání polic. Jenže kovid a mladí sem nechodí kvůli nákaze, chrání nás, jsme staří a oba máme své choroby....já navíc "baculka"...
Takže to ještě čeká.....
Tak tento víkend jsem rozdělala poslední krabice na šití, pozor, spíše bedničky....kde bylo uklizeno ne podle toho, co to je, ale co se vejde... Takže jsem si vyndala plastové krabičky a všechno roztřídila do nich. Zipy, gumky, knoflíky, látky pruhy a čtverečky ze zbytků látek při šití, krajky, provázky a tkalouny, řezače, nůžky atd. atd. To všechno čeká na navrtání dvou polic nad sebou nad strojem v pokojíku. Jedna, další police. přijde nad dětskou postel a poslední police do čela nad postele do ložnice. A bude snad hotovo. Zatím jsou krabičky na parapetu na okně, hyzdí mi to estetično, ale to musím vydržet, hihihi.😁
Pak si mladí odvezou schůdky, které ukrývám za dveřmi ložnice. Jo, tam musí nainstalovat lustr. Ten, co jsem tam nechala pověsit tam vadil, drnkala jsem do něj dveřmi od skříně... Dali jsme ho do pokojíku a do ložnice přijde jiný, zatím čeká ve skříni v krabici. Nechci to od pana Há, motá se mu hlava v záklonu, tak nutně to nepotřebuji, počkám na Zbyňka.....
A ještě musím rozhodnout, které obrázky si dám na stěny a kam....
Takže Petka má vždy pravdu, i já něco pomalu taky rozmotala a uklidila......
💗
Musela jsem si to sem napsat, protože tenhle rok je pro mne bláznivější než jiné. Tolik rozhodnutí a činů jsem snad nikdy neudělala.....

Dneska vařím omáčku z hub od mladých, k ní udělám rýži, pro změnu.
Takže jdu vařit....

Klidný den a zdraví všem....
💗💙💚💛💜








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...