čtvrtek 19. listopadu 2020

...ještě je podzim,

 ale zima už nám za chvíli bude klepat na dveře....



obrázky z Pinterestu

Jsem smutná. Dneska dopoledne jsem si pustila TV, přenos z Parlamentu, vláda požádala o prodloužení nouzového stavu.
CO jsem tam slyšela, mě nepotěšilo.
Např.
83% obyvatelstva je nuceno k ochraně 17% obyvatel / rozuměj seniorů a nemocných / trpět zákazem všeho a nošením roušek, je to nespravedlivé....pan Okamura SPD....
...nošení roušek je zbytečné, dokonce soudy / co vím, tak jeden / jsou proti tomu.....Piráti
...STOUPÁ POČET SEBEVRAŽD , NEVÍM, JAKOU MAJÍ STATISTIKU ??? Z toho, jak jsou doma zavření mladí kvůli starým a nebo starých z osamění a pocitu zbytečnosti ???....
Ano, dneska je těžko i mně. Jinak jsem dost optimista.....
Z toho, co nás, mě, čeká, až volby v příštím roce vyhrají mladí, perspektivní a racionální Piráti a ti, co se k nim, toužíce po moci, připojí...Možná povolí eutanázii ???? nebo jí nařídí od 70ti let....Takový mám pocit z rozpravy,
Jsem stará, nepotřebná a jen zatěžuji státní kasu a brzdím  mladé, kteří, nebýt mně a mně podobných, by mohli cestovat, chodit po nocích a popíjet na veřejnosti....
atd. atd.

Dcera říká, mami, jdi se projít do parku, kolem domu, ať nejsi pořád doma....
Nebylo by lepší, kdybych tu vůbec nebyla ???
Pocit smutku, opuštěnosti a beznaděje popadá dneska mne.
Jsem několik málo let v důchodu, myslím si, že zaslouženém. Pracovala jsem přes 42 let ve zdravotnictví, přesčasových hodin měsíčně jsem mívala víc než těch pracovních na toxikologii. Nejen služeb na biochemii, kde se , nehledě na hodinu a čas, požaduje u skoro každého pacienta, který vkročí do nemocnice, základní laboratorní vyšetření, cukr, ledviny, játra, krevní obraz, srážlivost krve....to pro skoro všechny pacienty a pak ještě RTG pro úrazy a zlomeniny. Tihle všichni zdravotníci nespí, aby to ve dne v noci udělali. Lékaři, sestry, laboranti, asistenti, sanitáři, saniťáci, řidiči sanitek, piloti vrtulníků.....
A kromě těchto služeb jsem měla pohotovosti na toxikologii, pro neznámá bezvědomí u otrav léky, alkoholem, drogami...ve dne a noci o víkendu a každou noc v týdnu si pro mne mohli přijet sanitou na pohotovost. A byly i měsíce, kdy jsme tu pohotovost sloužily jen ve třech a za měsíc jsme byly na zásahu několikrát. A k tomu normální pracovní doba... Myslím si, že jsem pro lidi udělala dost, aby se ke mně někdo teď, kdy jsem "na odpočinku" choval opovržlivě a přezíravě...
A tak by mohl mluvit každý jiný člověk okolo nás, ať už pracoval manuálně nebo "hlavou".....Stavěl domy, kopal kanály, učil děti ve školce nebo škole, vymýšlel věci a maloval na papír nebo v pc, prodával v obchodech, pekl v pekárnách a tak dále a tak dále....Nejen ve zdravotnictví, tam to znám já.....Jsou nás miliony.... 
A tak se mně krutě dotklo být zahrnuta do 17ti % zbytečných.....a nedůležitých.

A k té vší práci jsem, společně s panem Há vychovala a nechala vystudovat dceru...A ještě jsem šila, pletla, starala o o byt, domek a zahradu, tři hroby na hřbitově....Prostě jsem se snažila... Teď jsem konečně v klidu, ve velkém bytě, pár kroků od nádherných vnoučat....Které vidím jen na Skype.
A z mého pohledu já trčím na svou ochranu doma oproti lidem, kteří hlásají svobodu pohybu, nenošení roušek....a ohrožují svým chováním mě....

Co jsem za těch pár let udělala jako hobby ??? Jen minimum na obrázcích....







To jsem objevila na mém Pinterestu, je to taková drobnůstka z věcí, které jsem za posledních 10 let  udělala....

Jdu.

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜














Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...