středa 25. listopadu 2020

...a zase už středa,

 i když půlení pracovního týdne se už mně i pana Há netýká...

Krákorající ptactvo na holých stromech.


To mi připomnělo fotku Vojty Bernatského na Instagramu....

Bez listí je všechno blíž a hlasitější.... Moc daleko vidět není, pořád ještě.





Dneska jsem se inspirovala u Mirky...Milý deníčku ! a ušila Simonce sponkovník.





Dneska ráno dcera na Instagramu napsala.... Karkulka jde do školky.....


Čekám balíček, takže jsem v pohotovosti....hihihi.

Jdu zapnout stroje / myčka, pračka.../. Někdo pracovat musí.

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜


1 komentář:

  1. Milko,hezky jsi vše nafotila.Dny jsou ponuré a smutné.A dnes to bylo hodně vlezlé.Jsi šikovná,sponkovník se mi moc líbí.Kdysi jsem šila pro děti na zeď kapsář.karkulka je kouzelná,sluší ji to v červeném.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...