úterý 17. listopadu 2020

...státní svátek,

 17.listopad , jak jsem psala včera.

Dneska žádná fotka z balkonu, protože je mléčná mlha, nic by nebylo vidět.

Já jsem si dneska přispala !!!! Zdálo se mi o mé bývalé práci, o biochemii, kam jsem z toxikologie chodila sloužit. A o mé spolužačce Jarce, seděly jsme spolu 4 roky na střední škole a pak i spolu dělaly. Já sice potom byla v jiné laboratoři, na soudní toxikologii, ale přes služby u nich na biochemii jsme se stýkaly dál. Sloužila jsem u nich do doby, než přešli na směnný provoz. pak už ne. Ale stálo to za to. Za styk se spoustou fajn děvčat, i mnoha mladších, že bych mohla být jejich matkou....Byly to fajn časy. No a o nich se mi zdálo před probuzením. To jsem jela výtahem ve staré budově...a vtom jsem se probudila.....

Včera jsem jednak pověsila obrázky, ty nové vytištěné jsem nenašla, abych je vyměnila....Ale je to dobré i takhle. Je to takový roh v panelákové kuchyni. Myslíme si, že tam předchozí majitelé zazdili dveře do pokoje, o čemž svědčí vypínač světla nad jídelním stolem. Tak uprostřed zdi. Ale jsem za to ráda. A potom ty trubky od topení...ach jo. Ale jde to, už jsem si zvykla. Proto nemáme zapnuté topení v kuchyni, protože to takhle stačí. A já jsem při vaření vždycky rozhicovaná, hihihi.



Taky jsem od včerejška došila, přerušovaně, dvě kapsičky z té pogumované bavlny. Zlobila mne spodní cívka, musel na to přijít pan Há. Já nemám tolik trpělivosti. Jedna taštička je plochá, druhá má dno. A střídají se tam malé i velké hvězdy. I na podšívce z téhož materiálu. Co s nimi bude, ještě nevím...



Dneska už nic dělat nebudu, musím šetřit tu ruku, abych už konečně mohla plést.
Koukám na ten zip, je černý, ale všechny bílé a krémové jsem použila na polštářky, které jsem šila minulý týden. Osm kusů, takže mám zásoby vybrané, musím zase nějaké nakoupit. Nedělala jsem "psaníčkové" ruby, chtěla jsem ušetřit látku, tak zipy ve dvou třetinách rubu, líbí se mi to víc než dát ho do jedné ze stran.
Tak jo, jdu vařit.

Klidný sváteční den všem.
A zdraví....
💗💙💚💛💜


1 komentář:

  1. Hehe, my od té doby, co jsme si vzali dotace na tepelné čerpadla a ty si poté nainstalovali za topení platíme mnohem méně, takže si můžeme dovolit trochu více topit, než když jsme měli klasické elektrické nebo plynové topení :) Určitě je to věc na zvážení!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...