pátek 27. listopadu 2020

...neveselo, truchlivo,

 tak se dá popsat počasí několika uplynulých dní.



Levačka ještě pořád není OK, ale každý den upletu pár řad, potřebuji doplést ponožky do balíčku pro mou maminku.


Ušila jsem tři vánoční ubrusy, už jsem je ale zabalila.
Ta bílá je se stříbrnými jelínky, ta červená se zlatou. Jen červená látka je pevnější a těžší než ta bílá.



Jako obvykle, červený pro mou maminku do kuchyně, z bílé dceři a mně.

Přemýšlím nad pátečním čtení / a sledování v TV /, ale nic moc na výběr není. V TV vše dokola opakují, v novinách a zprávách vede pandemie a dokola se meloucí diskuze....

Alena Hošanda, moje oblíbená blogerka, už dlouho nic nového nepsala, i když asi na internet chodí, podle návštěv v jejích oblíbených. Nejen ona, spousta dalších  opustila svět blogů a objevují se spíš na Instagramu. Tam je to rychlejší a stačí jen dát několik fotek a text k nim...... A další část děvčat spíš spadla zpět do všedního kolotoče života....práce, domácnost, děti...a psaní je pro ně na posledním místě. 
Chápu.
A někoho TO teprve čeká, třeba Kateřinu z U nás na Šumavě, miminko na cestě....


 A ještě jeden recept, tvaroh mám, ale vejce mi přinese zítra dcera...
Taky bych jednou chtěla vyzkoušet japonský sýrový koláč...buchtu pro mne...


😀
Taky jsem dneska dělala těsto, na perníčky, péct budu zítra.
Tak snad se pomalu rozhýbu i v předvánočních přípravách.

Klidný večer a zdraví všem.
💗💙💚💛💜








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...