pondělí 9. listopadu 2020

...všední den, pondělí,

 už to skoro nepoznám, co je za den. Zvláště teď, co jsme jen doma a hlavně bez návštěv mladých s dětmi....

Dneska je zase mlhavo, stromy ztrácí listí, teď už dost hnědé a pomalu nastává čas tmavých barev. Pokud to nepřikryje sníh. Nevím, jak tady v Olomouci, bude to naše první zima. Příští týden to bude půl roku, co tu bydlíme....




To včera bylo jinak. Dám sem fotky z výletu našich mladých do Smržice, kam si po obědě na tři hodinky s dětmi vyjeli... Není to daleko..... Podle fotek nikde nikdo....


Tady zase jednou všichni čtyři....





Včera mi dcera psala...." deset zastávek, deset vyžadovaných svačinek"....



Tady asi kouká na pavučiny....




Tak jsem si užila výlet....a děti 😍

Dneska jsem zase, podle harmonogramu v hlavě, udělala pár věcí v domácnosti, peču chleba a budu vařit guláš....



Jinak doléčuji, snad, konečně...., ruku, budu si číst  a plánuji nějaký film. Ještě nevím co. Ne všechno mě teď baví.....Nic, aby mě to rozrušilo, žádné troj a vice úhelníky ve vztazích, žádné katastrofy, mordy, asi si budu muset pustit něco o zvířatech. I když i tam minule nějací flekatí dravci honili  antilopky, chudinky.....
Dělám si, částečně, legraci. protože včera ve výběru v TV nic moc, tak jsem koukala na Den poté. Pěkně starý film, ale pořád dobrý, obsazení dobré, dokonce jsem si prvně všimla, že se mihl i herec, co hrál v Pán prstenů Frodova strýčka....Film už jsem viděla vícekrát, tudíž jsem věděla, do čeho jdu.....

Já vím, dávali na čt1 film Chvilky, ale jednak právě na to babrání v pocitech jsem neměla náladu a potom jsem už na spoustu "problémů" moc stará. Jako abych si nepomyslela něco v tom smyslu, že může být hůř...mám své odžito a sama vím, že.....Život holt není peříčko....
Ale podívám se na něj, jednou.

Ale zase jsem u známého filmu upletla pár řád, jako rehabilitaci. A pak si protáhla ruce podle Kateřiny, kterou měly Vlněné sestry na návštěvě ve svém videu.....


Jdu....

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜










Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...