pondělí 16. listopadu 2020

...jsem dneska prvně

 chvíli sama doma. Dcera vezla pana Há k zubaři...Velký nezvyk, být v bytě sama. I když jen na chvilku.

Venku tvrdý podzim, pořád hučení a hluk.....Traktůrky sbírají listí pod stromy.




Přivezli mi nákup z DM drogerie, tak jsem tu dceřinu polovinu dala do tašky a hned si to odvezla. Je to fajn, nemuset z domu. Potom mi taky dneska přišly ty nalepovací hřebíky na obrázky, tak odpoledne na to půjdu. A ještě mi přijdou náplně do tiskárny k PC. Takže jsem se rozjela v objednávání. A dávání práce lidem. Snad je to klad.
Zítra je zase volný den.
....a nejen připomínka toho v roce 1989, ale i rok 1939, tím to vlastně začalo.....

A ve středu jde Ondrášek do školy a Simonka do školky. Má to nějaká omezení, ale dcera říkala, že to bude OK. Že to zvládnou.😀

Jdu lepit šrouby....

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...