pátek 20. listopadu 2020

..a už zase pátek,

čím jsem starší, tím čas letí rychleji.

Včera večer byla obloha rozpolcená, jako by nevěděla, jaké počasí nadělit. 



Dneska jsem mluvila s dcerou, ta četla můj včerejší příspěvek a hnala mě na procházku. Na vzduch a skoromráz, hihihi. A slunce.
Tak jsem si udělala kilometrové kolečko okolo sídliště.

První fotka:
Čajkovského lípa proti gymnáziu.
19,5 m vysoká, 304 kmen v obvodu, lípa velkolistá, chráněný památkový strom




V tomto domě bydleli Zb.rodiče, než se on narodil.


Kostel Panny Marie Pomocnice , uprostřed sídliště.







ZUŠ Miloslava Stibora, výtvarný obor, krásná budova i zezadu.


A pak už jsem šla domů. Copak je tohle za strom, s těmi dlouhými lusky ?



Bez listí na stromech je všechno nějak blíž / silnice, tramvajová trať / a hlasitější.

Odpoledne jsem musela dojít pro jeden balíček do Zásilkovny, tak jsem si skočila do lékárny pro prášky na bolest a hořčík na křeče.
Takže druhá procházka .....

Tak jo, jdu si udělat jedinou kávu za den.

Klidný den a zdraví všem
💗💙💚💛💜



 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...