úterý 10. listopadu 2020

... a aby

 toho dneska nebylo málo, tak ještě dnešní novinky.....hihihi.

Po obědě přijela dcera, dovezla nám kus nákupu, chleba, rajčata, červenou řepu, brukev, kapustu, naklíčení fazolky, protože četla můj ranní blog.....Pak uvařenou čínu v misce a pár sušenek podle Petry @bududub....

Jo a přivezla i zabijačku, tj.jitrnice a jelita....Málem bych zapomněla.😁



Když odjela, zavolal mi kurýr a přivezl mi balíček od https://www.mojelatky.cz.
Laminovanou bavlnu na ubrusy, mně i dceři, kus zůstane na taštičky....Dvě látky na polštářky s nádechem Vánoc /..../, výztuže a komponenty na ten batoh, co hodlám šít....



A ani nevím, jestli jsem psala, že mi  minulý týden dorazila i kuchařka od @bududub.....


Tak a to je pro dnešek doopravdy všechno. Zítra chci řezat polštářky a připravit si šití, nitě a zipy.
Takže bude ode mne chvíli klid....
Jeden den řežu a druhý šiju, více kusů, samozřejmě.

Klidný večer a zdraví všem....
💗💙💚💛💜


1 komentář:

  1. Milko,tak to se těším na tvé šití.Já si chtěla objednat silnou přízi,že budu plést rukama deku.Ale pořád nemám odvahu,abych vybrala tu správnou.U nás je jedna galanterie a zavřená,ale někde jsou prý otevřené,tak budu muset někam vyjet.Látky jsou moc pěkné.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...