úterý 3. listopadu 2020

...včera

 byl den balíčků....

Dneska je mlha, listí opadává a zdá se mi i větší hluk jedoucích aut....Prostě mizí opona mezi domem a ulicí. Pocitově je i pěkná zima. Když jsem vylezla na balkon, připadalo mi, že mrzne. Neeee, nemrzne.




Jedním ze včerejších balíčků byl ten od Albatrosu.
Kuchařka od mé oblíbené bududub.
Sledovala jsem dlouho její blog, v současnosti je víc na Instagramu. Je to rychlejší a ve stories má spoustu receptů a návodů. A reakcí od lidí.
Taky je to první vítězka Peče celá země.
Matka, manželka, právnička, pekařka, milovnice pečení a života.





Druhý balíček přišel od https://www.gardencarrier.cz .
Nějaké "drobnosti" k Mikuláši, +bambusová brčka na pití, trocha ekologických přípravků do domácnosti.
Ekologické balení v papírovém kartonu.



A poslední balíček přišel až v půl sedmé večer, byl jen malý a lehký. 
Zkusím si pověsit nějaké obrázky, uvidíme.

Takže mám za sebou den balíčků. Dneska by měl být klid.

Takže tak.

Momentálně jsem začala řešit nějaké problémy s pojistkou na domek, pojišťovna chce zaplatit, já dala papíry realitce, která se před půl rokem starala o prodej našeho domku....Chtěli to udělat oni, asi na to zapomněli ???? Uvidíme. Musím zavolat Martinovi /realitka /, s novým mobilem nemám číslo, tak zavolat dceři....To je tak, když jsem ukládala čísla do telefonu a ne na SIM....
Tím pádem se mi myšlenky rozletěly a já pro tuto chvíli končím.....

Přeji klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...