sobota 21. listopadu 2020

...slunečná sobota,

ale po ránu bylo pěkně mínus...



Minulý týden jsem zjistila, že Myyna má na svém eshopu, ke svému kamennému https://www.mankaipaper.cz papírnictví, květinku, po které už delší dobu pasu. Tak jsem si jí objednala, k tomu i několik autorských pohlednic k vánocům...
A dostala jsem i sešitek na zaznamenávání pěstování kytiček. A aby to bylo 100%, tak ještě razítko, kde si můžeš pěkně poznamenat, jak se která kytka pěstuje.....Milý nápad. Květinka mi dorazila přes Zásilkovnu v malém balíčku, vše nádherně zabalené a v pořádku. A už se i začíná aklimatizovat.
Tyto fotky jsou z dnešního časného rána.
Snad se jí u nás bude líbit a pro příští "miminka" ??? už mám odbyt, hihihi.




Dopoledne se tu zastavila dcera. Byla na nákupu v Globusu, tak zase nakoupila i nám.
Děti s tátou jely na chatu, aby si tam užily slunce a les.
A já od dcery dostala malinkou vánoční hvězdu, aby už nám to připomenulo blížící se advent.


A taky jsem přesunula letitého anděla ze skříňky na okno.
Tenkrát jsem jich udělala několik, takže ho má i maminka, sestra, dcera....A teď bude jednoho dělat i Ondra do školy, mají něco za domácí úkol. Našla jsem mezi stuhami zbytek "svatozáře", nějaké stříbrné a zlaté papíry na hvězdy, dcera si to odvezla. Ještě, že jsem minulý týden douklidila v šití, roztřídila všechno a tak jsem získala přehled....


Jdu chystat oběd....

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜






 

1 komentář:

  1. Hrozně se mi líbí tvé fotky. Vypadají fakt báječně. Takový blog jsem dlouho hledala. Abych se ti také trochu odvděčila, nabízím ti doporučení na dovolenou v čr pro dvě osoby. Byli jsme s manžílkem nedávno na treehouse v treehousejested.cz a tak geniální přírodu jsme nikde neviděli. Tam by se ti fotilo.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...