středa 11. listopadu 2020

...co se člověk všechno

nedozví....

novinky.cz

Já, oproti tomuto, dávám přednost jiným zprávám a vědomostem. Navíc já bytostně nesnáším takové ty maily s andělíčky apod., které máš rozeslat 20ti přátelům a pak budeš zdravá a šťastná...To strašně zahltí blbostma prostor vhodný pro vážnější věci....zajímavější....prostě smysluplné....

No nic.

 Dlouho jsem přemýšlela, co za plodinu to s takovou chutí ti Číňani jedí, i jejich děti. A včera jsem se dopátrala.


Taro kořen, zázrak přírody....

Dopoledne jsem nařezala látky a připravila stroje a nitě. Po obědě půjdu šít ????

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...