čtvrtek 5. listopadu 2020

...slunce po ránu....

 Zase jednou po ránu slunce. Je vyfoukáno, momentálně jasno, chladno a bezvětrno.


Včera se na skok zastavila dcera. Přivezla nám nákup a zase něco ze https://www.scuk.cz/olomouc, kromě brambor a nějaké zeleniny ještě i čerstvé houby shitaké...české provenience.
Dneska tedy budu dělat "živou čínu", hihihi.



Takhle jsem zase pokročila s domácími pracemi. Pověsila jsem v ložnici několik obrázků na lepící šrouby Tesa. Čekám, jestli to nebude padat /...../. A pak ještě nějaké objednám, šrouby, mám ještě nějaké lehčí obrázky. Ale zatím, než bude police, to nechci přehánět, aby nebylo přeobrázkováno...
Rotoped v ložnici, no, je to taková tělocvična pana Há, jezdí každý den, ty nohy.....Dneska měl nastoupit na čtyři dny do nemocnice na léčbu infuzemi /Thiogama /. I to je odloženo kvůli pandemii. Ani bych ho tam v současnosti nepustila, držím si ho doma v teplíčku a bezpečí, hihihi.


A cestou z ložnice jsem neodolala a vyfotila listopadový list v kalendáři, jedna z mých nejoblíbenějších fotek z roku 2019....
A že oblíbených mám dost....Zbyněk je dobrý fotograf.


Včerejší večer jsem byla ve společnosti Vlněných sester a bylo to fajn. Zasmály jsme se, něco nového uviděly a celkově mi to zvedlo náladu....


😀😁😃😄

Dneska žádné velké plány. Náladu mi kazí rekordní  počet prokázaných osob s nákazou...A nejen živých, i zemřelých....
Když jsem z balkonu fotila nebe, tak jasně vidím na silnici směrem od dálnice do města. Jedno auto za druhým. Tak jsem přemýšlela, kdo to může před sedmou hodinou být, do jaké práce asi tak jedou, jestli by opravdu nebyl čas to na 14 dní zastavit....😓
Takže já budu dělat drobné domácí práce, zavolám své mamince, budu si číst a upletu pár řad.

Klidný den a zdraví všem.
Bude líp....
💗💙💚💛💜



1 komentář:

  1. U nás bylo včera nádherně a tak jsem rychle prala,aby to uschlo.Musím pomalu dát po karanténě byt do pořádku,aby se sem mohl vrátit syn a vnučky.
    Napsala jsem si lepící šrouby,neznám a mám věčně problém,když chci něco pověsit.Podívám se po nich na internetu,něco takového by se mně hodilo.
    Ty houby také neznám.
    Miládko,měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...