úterý 10. listopadu 2020

...úterní pelmel....

 Píšu, protože mě to baví. Píšu, jedna z mých denních životních náplní....

Včera jsem ukazovala panu Há všechny fotky z víkendu mladých, úplně se rozplýval nad fotkou vnučky, zaujaté domácí prací...

Věšák na prádlo už dostala před nějakým časem, ale věšení jí baví, tak dostává od mámy nějaké skutečně vyprané prádlo. Třeba tátovy ponožky.





Já taky věšela prádlo na sušák v pokojíku, venku je mlhavo a na balkon už to nejde. Včera jsem to sebrala a uklidila, složila sušák a zase je kus práce hotovo. Ale, jak to v životě chodí, jen na chvilku....

Před několika dny jsem na Instagramu viděla výzvu k podpoře na vydání dalšího dílu příběhů o myšákovi...


První tři už máme, tak se asi do Vánoc dočkáme čtvrtého pokračování, tentokrát einstein-mysakova-fantasticka-cesta-prostorem-a-casem.
Moc se mi líbí nejen námět jednotlivých knih, ale hlavně ilustrace a celá ta kniha...knihy....
Lindbergh
Armstrong
Edison
a bude Einstein.......

A to by bylo, abych ve svém pelmelu, směsce, nedala nějaké vaření....
Korejka Maangchi, žijící v Americe, mě vždycky pro něco nadchne, dneska to jídlo vypadá zase dobře a vařitelné i v mých podmínkách. Až na zelenou cibulku všechny ingredience mám, tak uvidím...Jen s těmi zeleninovými  přílohami to bude horší. Mám jen kimchi, naloženou ředkev danmuji má dcera už možná snědené...Takže mě by pak zbývaly jen nakládané okurky a ještě mám kousek dýně... Ale než na to vaření dojde, napěstuji klíčky...jsem já to ale pako... Dneska je ještě guláš, zítra chci udělat  Mung Bean Pancake  nebo  Kimchi pancake... Prostě mám ještě půl krabice kimchi....Až dopíšu, hned půjdu naložit fazolky na klíčení...A až vyjdu ze své karanténní bubliny, zase zaplním lednici ingrediencemi a zeleninou..


Už vstal i pan Há, takže ke psaní přibyla i nějaká ta diskuze... Takže končím dnešní směsku a jdu si k němu sednout.

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜










Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...