sobota 7. listopadu 2020

...sobota s mlhou

 a sluncem. Takové je dnešní ráno.

V noci jsem byly vzhůru jen jednou a pokusila jsem se vyfotit tajemný pohled na knihovnu....Koukala jsem na to dost dlouho, docela mě to uklidňovalo.





To bylo v noci. Byla jsem z toho focení tak vymrzlá / bylo to asi 20 fotek.../, že jsem se vracela do postele a byla jsem nadšená jejím teplem a měkkostí....A usnula jsem jako medvědice a tak jsme dneska i maličko zaspali snídani pana Há.
Teď už jsem 100% vzhůru, pročetla jsem si zprávy na netu, koukla i na televizi. Tam to ale hýří zprávami o volbách v USA, ne že by mě to nezajímalo, ale až takhle....
Napsala jsem si recept, který chci zítra vyzkoušet.
A domácí práce volají.....

Mluvím s dcerou, ta je v práci, děti s tátou jeli na chatu, do lesů a samoty.....Večer se vrátí.

Jdu....

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...