úterý 1. října 2024

...dnešní ráno

 bylo nebe krvavé na východě, ale já jsem to nevyfotila. Znáte to, když musíte ráno kvůli něčemu vstávat, zrovna se vám nechce a přispíte si... 

Já dneska byla u své doktorky na očkování proti chřipce, kovid letos prý ne, bylo málo zájemců. Pokusím se tomu věřit...Tak se objednám za chvíli v očkovacím centru ve fakultce.

Už je po ránu docela chladno, ale dneska bylo dopoledne krásné modré nebe. Jen co jsem pověsila první pračku prádla na balkon, přišel mračoun. A tak se to zase začalo střídat, slunce, mraky atd.

Musím si zase do kabelky i batohu dát respirátor, budu trochu běhat po lékařích, mám před sebou po dvou letech preventivní prohlídku a na stole žádanky, hihihi. A člověk nikdy neví, už dokonce v TV říkali, jak to skokově narůstá.Myslím kovid, ne prevence jako taková.

Nic moc nového nemám, ani si nepamatuju, co všechno jsem včera vlastně dělala. Jen jsem na Instagramu viděla moc pěkný nápad na sušenky, linecké, ve tvarů duchů. Prostě vykrájet vetší srdíčka, ty napříč rozkrojit nožem, maličko prohnout spodek a na polovinu z nich udělat oči a pusu do o...Pozor, aby spodní díly měly stejný ohyb ocásku jako vršky. Já spodní vždycky mažu na stranu, co ležela na plechu, tak to by pak byl problém, to musí ocásky na opačnou stranu než je líc, hihihi. Těsto klasické, džem podle chuti a cukrovat vršky ještě před slepením. Takové říjnové sušenky....halloweenské.*

*obrázek z Instagramu
💙💚

A ještě jedna věc mě zaujala. Zatímco u nás boj politický, v USA v rodině mých stavařských oblíbenců boj proti dravému škůdci stáda ovcí. Jak jiné mají starosti proti některým lidem u nás....Prostě mají dravce po masu a krvi žíznícím za humny.


💛💜

Klidný den všem.
💖💗❤💙💚💛💜






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...bolí mě srdce....

 Úmysly ??? jaká je skutečnost ??? Komu věřit a nebýt při tom jedním ze stáda ??? Opakující naučené protižidovské věty...  Tolik století.......