sobota 26. října 2024

....tak nevím,

 včera jsme toho moc nevypily, na naší slezině....ale dneska mě trochu bolí hlava. Asi bylo víno "silnější". Bylo to moc fajn, jako vždycky.

A strašně rychle nám ten společný čas uteče. Nechávám si stejnou rutinu odjezdu, jako když na mě čekal doma pan Há. Dneska jsou to 4 měsíce.....

První fotka vznikla omylem, když jsem něco dělala na mobilu, ve sklenici je řasa na zakysaný nápoj. Musím naložit a ochutnat. Pak my dvě na "předsíňové" fotce. Mohlo by to být pravidlem....Hned jsem jí poslala holkám v Ústí na společný WA.



A moje dnešní snídaně. Chleba z Terna Slovanské semínko. Káva v hrnku, který Uršula poslala panu Há k 80.narozeninám, před rokem.


Venku je zataženo, slunce spí kdesi nad mraky. A dneska navíc posun času o hodinu zpět. Nemám to ráda.
Odpoledne mám v plánu cestu na hřbitov se svíčkou. Je mi smutno.....To i navíc ten podmrak.

Při čtení blogů jsem dneska narazila u Jitky na Krása je všude.... na moc pěkný příspěvek o Lednici trochu jinak. Pěkné fotky i text.

A nakonec jedno čínské video. Jeho sledovanost je několik milionů, ne každé se mi tak úplně líbí, ale tohle má nádherný začátek na tržnici. Nakupuju všechno možné, včetně krabů, které pak dělá k rodinné večeři.


💙💚💛

Za hodinu mi rohlik.cz přiveze nákup, pak oběd a cesta ven.

Klidnou sobotu všem.
A zdraví....
💖💗❤💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...před chvílí

 Uršula dorazila domů.... Bylo to moc fajn, že  jednou přišla ona k nám. Musím ale brát na zřetel, že je o 9 let starší než já a navíc má po...