pátek 4. října 2024

...zatažené nebe

 připravené zase ronit vodu na nás dolů....

A já uronila skutečnou slzu, dneska je to tolik let, co jsme se s panem Há vzali.  A známe se 50 let....znali jsme se. Bylo to krásné, těžké, hektické, poklidné a naplněné...společnou dcerou, prací, láskou i naším rozdílným temperamentem. Kolikrát si říkám, jak současným mladým stačí tak málo, aby se rozešli, rozvedli a znovu a znovu.... I my spoustu věcí museli zkousnout, ale vlastně to stálo za to. Fňuk.

Tak mám po očkování proti chřipce příznaky chřipky, jojo, je mi zima, bolí mě klouby i svaly a doslova mě zebou nohy. Teplotu jsem si radši neměřila, ale tu určitě nemám. Snad už zítra bude líp.

Jsem zvědavá, co se mnou za 14 dní udělá očkování proti kovidu. 😁😂😅

Ani jsem sem ještě nedala fotku z našeho třídního srazu v Tisé. Já tam byla o týden dříve s dcerou a dětmi, to měla setkání ona. A další týden byl ten náš. Omluvila jsem se.... Zdravím pevné jádro mých spolužáku ze základní školy....Přesně polovina se sešla.....


Já se setkávala, když jsem bydlela přes léto v Tisé, s některými, ale tentokrát jsem neměl sílu/bohužel i chuť se s někým vidět. Snad bude i v tomhle líp....V mých očích pořád stejní a tolik podobní svým rodičům....

Dneska jsem skoro tři hodiny přemazávala svoje zálohy fotek, ty spousty pohledů z balkonu na knihovnu aj., už to bylo potřeba. Teď si chystám oběd. Zase sem dám něco ze včera...květáková polévka v nové misce s oušky...


A ještě moje večeře, tyčinky v palačínce, vejce, zelenina a pikantní sojová japonská omáčka na smažené.... A pak moje zmrzlé nohy v dece....


Prostě postupně vyjíst mrazák a v klidu odmrazit, to je můj plán pro příštích několik dní.
Tak ty moje nohy v dece....


To už muselo být včera akutní, když jsem se zabalila.
Vymrzla jsem u počítače, když jsem se dívala na některá videa z mých oblíbených. Třeba Krampolínka má u sebe video zimní čapky pro začátečníky a přívěšek na klíč Maratonka, taky jednoduchý. Mohly by to být malé dárky, hm.



Tak můj dnešní oběd fotogenicky nic moc, ale chuťově dobrý.


Tak a končím dnešní příspěvek plný vzpomínek, fňukání a jídla.

Klidný den všem.
A zdraví.
💖💗❤💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..dneska ráno

 je po propršené noci chladno a silně pod mrakem. Ne, žádné obrázky nebe nebo budovy vily před mým balkonem.... Ani obrázky snídaně, hihihi....