neděle 27. října 2024

...slunce je dneska

 nedostatkové zboží.

Bože, jak dlouho jsem tenhle výraz neslyšela...nedostatkové zboží. To bývalo na denním pořádku za komunistů. Co tu máme ten kapitalismus/s lidskou tváří....je všeho všude až dost, až to z nás všech dělá poživačníky....Jídlo, pití, věci praktické i nepraktické....Nojo, no.

Tak slunce je dneska nedostatkové. Včera odpoledne bylo taky, užila jsem si i trochu větru a bylo docela dusno, jen bez slunce.

Mladí odjeli na podzimní prázdniny na https://www.dolnimorava.cz, bydlí v Penzionu Terezka. Jsou s přáteli a jejich kluky. A zatím spokojenost.

S ubytováním....vždycky děláme foto interieru a já dávám na net....na blog.





S jídlem bez problémů, vlastní.....



A kraj se jim taky líbí...ze včera.....








A dneska dopo....


Já dneska dopoledne uklízela, prala, vařila si oběd. Po obědě jsem koukala na TV, film Dave o dvojníkovi prezidenta...dave
A budu si číst detektivku. Zase už se pomalu bude stmívat, ten posunutý čas je sice ten náš, středoevropský, ale pár dní mi to leze na nervy....

Klidný zbytek neděle všem.
Zítra je svátek...
💖💗❤💙💚💛💜












Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...před chvílí

 Uršula dorazila domů.... Bylo to moc fajn, že  jednou přišla ona k nám. Musím ale brát na zřetel, že je o 9 let starší než já a navíc má po...