úterý 22. října 2024

...prý má brzy

 sněžit, dočetla jsem se dneska v novinách....To říkali i o minulé zimě taky a byla nic moc....Dneska jsem se inspirovala u Jitky, u které jsem obdivovala její fotky Svítání...

A tohle je to moje dnešní.





A ještě jedna fotka s pletacím nepořádkem po včerejším večeru. Jen mi to odpadlo od ruky a šla jsem spát.


Dneska bylo ráno okolo nuly, tak jsem si před pochůzkami chvíli počkala, aby mi nemrzl zadek, hihihi.
Byla jsem si v lékárně pro erecept, potom bankomat, prodejna Orion, protože jsem potřebovala vykrajovátko srdce větší velikosti a nejen to....Potom v Tescu pečivo a nějaké drobnosti.
Už několikrát jsem si chtěla vyfotit předělávání tramvajové cesty, ale vždycky jsem utrmácená nákupy, že mávnu rukou. 
Jsem zvědavá, jak dopravně vyřeší kus kolejí, které protínají výpadovku asi tak v těch místech, co je ta dodávka na křižovatce. No a potom pokračují, koleje, mezi dvěma pruhy, oddělená zábradlím od vozovky. Asi svedou do jednoho pruhu ???? Je to jedna z výpadovek na dálnici...



Hodně vyhrabali podloží pod kolejemi, pak navrstvili různé kamení a zásypy a na to přijdou koleje obsypané kamínky. Kus už mají hotový právě na Brněnské. Je to taky nezvyklý rámus, to vysypávání kamení z aut atd. A nahoře nad těmi domy na druhém obrázku je točna, smyčka, kde je taky pěkný pracovní ruch. Mělo by to být hotové do konce roku. Slyšela jsem v tramvaji, že Olomouc koupila nové, delší tramvaje a ty jsou těžší než ty klasické, tak musejí zpevnit podloží. Nevím, jestli to je pravda nebo dohad.

Ještě jsem cestou domů nasbírala pod stromy pár šišek na jeden truhlík na balkoně.


Tak.

Jdu doplést papučku a zkusím vypočítat tak třetinovou velikost pro Simonku. Zítra jedu na dva dny hlídat. Ondrášek měl stěry z krku negativní, tak jde do školy, Simonka má ještě na několik dní antibiotika.

Klidný den všem.
A zdraví.
💖💗❤💙💚💛💜





 






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...před chvílí

 Uršula dorazila domů.... Bylo to moc fajn, že  jednou přišla ona k nám. Musím ale brát na zřetel, že je o 9 let starší než já a navíc má po...