neděle 13. října 2024

...zato sobota

 byla slunečná.

Dlouho jsem vyspávala a jen jsem rozlepila oči, tak volala dcera, jestli s nimi pojedu jen do večera na chatu. Na houby a trochu jiný vzduch....

Tak jo.....





A taky trochu hub....muchomůrek plno, tady jen jedna ještě pěkně svinutá....




Krásné ostružiny, ty už asi nedozrají, mají udeřit mrazíky.



Našly jsme od všeho trochu. Klouzky, modráka, praváka, babky, já jednu asi lišku....., bedly, růžovky...
A já našla ve starém pařezu kotrče kadeřavého, nikdy jsem to u nás na severu neviděla a dneska z něj dělám falešnou dršťkovku.




Dopoledne jsme byly venku my holky. Simonka sbírala kaštany, žaludy.
Takové velké hnědé jsem ještě neviděla....
A odpoledne byli kluci.
Pak Zbyněk něco na chatě a slunce nám zapadlo za vrch hory za námi.....


Taky jsem si jeden vzala domů. A na jednom je malý klíček a od rána poporostl....popovylezl....

Před odjezdem jsem si před chatou odřízla kousek ozdobnice čínské zebrinus do vázy.


Domů mě přivezli s první tmou, uvařila jsem si pár hub a dala si zbytek bílého vína u čtení....

Dneska od rána zataženo a prší, drobně, vlezle.

Klidný den všem.
A zdraví....
💖💗❤💙💚💛💜














Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...včera jsem měla

 lenivý den. Celé dopoledne jsem si četla, pak jsem po obědě jela k Uršule na setkání toxiholek v Olomouci. Kruci, já zapomněla poslat selfí...