pondělí 21. října 2024

...nový týden,

 předposlední v říjnu. O víkendu budou podzimní prázdniny.

Dneska slunečno, ale zase chladno.

Byla jsem v knihovně, chvíli jsem poseděla na sluníčku a dokola sebe vyfotila podzimní městskou přírodu.

Obrázek focený proti slunci, vpravo za stromy výpadovka na Brno...Ostravu.






Tady je té silnice kousek vidět.....A knihovna za keři, takhle bez ptačí perspektivy nevypadá tak impozantně jako z balkonu.....


Cestou domů jsem si utrhla dvě větvičky, to by mi synovec Tomáš dal.....Teto, nemůžeš to nechat zvířatům.....
Pámelník_bílý a červený, jedovaté plody pro lidi i zvířata/psy.....Jako děti jsme bílé kuličky trhaly, házely na zem, šlapaly na ně a chechtaly se praskání....Kdepak ty časy jsou.



Včera jsem vařila zbytek perlové rýže z Myanmaru, prakticky koupeno na rohlik.cz, že. Ale zase jsem si pocestovala ve virtuálním světě.... Rýže je moc dobrá. Má jemnou chuť a je lesklá i uvařená, taková perleťová.


Můj včerejší oběd s ní.


Dneska jsem si prohlédla poslední, nové video Maangchi, byla po dlouhé době v Koreji. Na pozvání svých fanoušků, v hotelovém bydlení udělala kimči salát, tj.kimči, které se nemusí nechat kvasit a může se hned jíst. Ingredience nakoupila na korejském trhu, kde si i "pokecala".


💚💜

Tak.

Klidné pondělní odpoledne všem.
💖💗❤💙💚💛💜










Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...nový týden,

 předposlední v říjnu. O víkendu budou podzimní prázdniny. Dneska slunečno, ale zase chladno. Byla jsem v knihovně, chvíli jsem poseděla na ...