neděle 20. října 2024

...doslova

 mrazivá noc byla....

Spíme při otevřené ventilačce, ale dneska to tedy chladilo. Možná i proto, že foukalo. Ale vydržela jsem. Večer jsem koukala na Star Dance s mým oblíbeným spisovatelem. Pak jsem si ještě četla a šla jsem spát hodně po půlnoci. Proto jsem taky pěkně pozdě vstávala a ani nesnídala, jen kafíčko....Za chvíli bude oběd.

Dneska asi žádné video, běžte/běžmě radši ven. Kdo tedy může. Nemocní ať zůstanou doma na zadku a snaží se vyléčit......

Tak jen letem světem. Evule kotule má na svém blogu upoutávku na případné malé dárky, klidně už k Vánocům.

Jenny of Elefantz už od konce srpna nebyla na blogu, vždycky trochu trnu.....Má nádherné malé výšivky, které vkládá do patchworkových bločků a já je dlouhá léta miluju. Jen na vyšívání už nemám trpělivost, prsty, oči....

Ještě zítra do  večera se můžete přihlásit do akce u Vlněných sester...Tajemná ponožka jako malé vánoční překvapení. Z obou stran, dárce i obdarovaného.

A nakonec sem jedno video dám...Američtí Maďaři  se svým Scandish Home a podzimní rutinou rodiny.....Jsou na YT české titulky, ráda jí sleduju, dlouho jsem si myslela, že je Evropanka. Jen né v Americe. Až návštěvy v obchodech a nápisy...mě přesvědčily, že se jedná o životní styl/SH/ nikoliv skutečnou Skandinávii.


A navíc, co by to bylo za příspěvek, kdyby tu nebyl nějaký obrázek.

Volá mě pračka, využívám slunečně, i když studené dopoledne. A půjdu si nachystat zeleninu do páry a kuřecí maso.

Klidný den všem.
A zdraví.
💖💗❤💙💚💛💜


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...nový týden,

 předposlední v říjnu. O víkendu budou podzimní prázdniny. Dneska slunečno, ale zase chladno. Byla jsem v knihovně, chvíli jsem poseděla na ...