čtvrtek 17. října 2024

...tak jsem

 opíchaná. Proti kovidu. Lidí bylo hodně, věkově různorodé, civilní i zdravotnický personál. Čtyři  lékaře jsem napočítala....

Cestou domů jsem skočila na malý nákup do batůžku a pro balíček v Zásilkovně.

Venku oblačno, teď v popolední 14 stupňů.



Před chvilkou jsem dodělala první ponožko-papučku....




A hurá na druhou.

Žádné novinky, vnučka dostala antibiotika, tak asi příští týden půjdu dva dny hlídat. Kašle i vnouček...

Tak ještě nějaké novinky ve virtuálním světě. Mimochodem.
Dneska hodinu nešel signál a internet O2, to musel být poprask mezi lidem. My máme jiného operátora.

Tak tady zabili krávu, maso má celá rodina a sejdou se všichni na večeři....nejstarší, jejich děti...a jejich děti...a jejich děti. Jedí z jednoho hrnce a viditelně se všechny ty generace SNESOU....A nejmladší jsou rádi, že můžou být taky společně a ctí všechny starší...


Nikdy jsem neslyšela, že by existovalo jídlo z pórkových květů.

Nedávno jsem tu dávala manžele, vlastníky zámečku v rekonstrukci. Ona je vystudovaná výtvarnice a dělala si sama tapety do pokojů, pracně je tiskla kus za kusem a hle, někoho objevila....A výroba tapety pro francouzský zámeček od jeho majitelky, a případné zájemce, může začít. Na zkoušku.. V Anglii, na starých stoletých strojích. Je možno si je objednat, v prodeji budou 20.10. u nich na webu, hihihi.


Bože, jak já miluju to štěstí a radost, co jí září z očí...dobře odvedená práce.
A nakonec :
I takhle se někde nedaleko žije....Rodina na Ukrajině v horách Karpatech, 5 dětí, příprava masa na zimu....


A do toho reklama s myčkou Miele apod. Život je těžký, pro někoho ale těžší.... I tady u nás.

Ty kontrasty.....

Klidný den všem.
A zdraví.
💖💗❤💙💚💛💜








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...tak jsem

 opíchaná. Proti kovidu. Lidí bylo hodně, věkově různorodé, civilní i zdravotnický personál. Čtyři  lékaře jsem napočítala.... Cestou domů j...