pátek 11. října 2024

...mokrý pátek,

 stejně jako byly poslední dva uplynulé dny. Jako kdyby tušili, jak se cítím uvnitř sebe.....





A další větrem orvané ještě zelené listí.



Dneska jsem se zase vrhla do prací v bytě, půlka vyluxovaná a vytřená, kytky zalité. Jen prach a drobnosti dodělat. Pokojík a ložnici chci udělat buď odpoledne nebo zítra dopoledne. Chtěla jsem zase převlékat postele. A teprve pak luxovat. Uvidím.

Mám to tak na pokračování.
K obědu byl doopravdy guláš s těstovinami, poslední hotovka z lednice. Ale mám ryby, kuřecí maso, brambory atd, takže z čeho mám ještě co vařit. Hlavně, aby se mi chtělo....

Převlékla jsem postele, dala prát a protože vykukuje slunce, uvidím, jestli pověsím ven.

Her86m2 dala nové video. I když přiznává, že některé záběry jsou dva týdny staré. Třeba ty se sběrem hrušek na hrušni v poli...obecní ??? A potom vaření hrušek v červeném víně, pak z nich koláč....A jiná podzimní témata....


💛💗

A ještě jedno video, tentokrát z Japonska. Mladá ? žena s oblibou ve vintage stylu nábytku a svou zahradou. Na SARU jsem se dívala jen jednou a zaujala mě právě svým zahradničením. V dnešním videu dělá podzimní aranžmá květináčů pod okna. Pěkné i s názvy kytek. To se mi líbí.


Ale kromě zahrady a stylingu bytu i vaří, hihihi. Od všeho kousek. A má pěknou psičku....

💖💙

Vypnula se mi TV, kterou mám zapnutou jako kulisu, že tu jako nejsem sama. Ale dám jí chvíli klid.
Jdu doluxovat byt, pak pověsit prádlo, takový normální pátek.

Klid i pohodu přeju vám všem.
A zdraví...pozor na kovid, je spousta nemocných i na JIPkách....

💖💗❤💙💚💛💜













Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...mokrý pátek,

 stejně jako byly poslední dva uplynulé dny. Jako kdyby tušili, jak se cítím uvnitř sebe..... A další větrem orvané ještě zelené listí. Dnes...