středa 23. října 2024

...dneska ráno

 byl mlhavý opar, drobně pršelo a bylo lehce nad nulou. Podivná i nebezpečná kombinace. Moje oblíbená zelená se pomalu mění na žluť a hněď. A pak listy opadají. A obnaží provoz na výpadovce i křižovatce k nám....A víc hluku s tím spojeným. I se stavbou trati....




Podzimní balkon.


Včera jsem dopletla druhé papučko ponožky a jedny odvezu dceři.


Za chvíli si půjdu zabalit batoh, i pletení, chci papučku pro Simonku přeměřovat s její nožkou....A pak na bus a kus cesty okolo Moravy a budu u mladých. Do zítřejšího podvečera. Pak zase domů. Včera jsem nejen pletla a dlouho povídala s Uršulou mobilem. Začala jsem číst jednu detektivku, drželo mě to skoro do půlnoci, kdy už jsem na knihu/písmena neviděla....A dneska dopoledne jsem jí musela dočíst, protože knihu s sebou tahat nechci. Zabírá místo v batohu....

Jdu.

Klidné dny všem.
💖💗❤💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...před chvílí

 Uršula dorazila domů.... Bylo to moc fajn, že  jednou přišla ona k nám. Musím ale brát na zřetel, že je o 9 let starší než já a navíc má po...