pondělí 7. října 2024

...dneska odpoledne

 jsem neodolala sluníčku, a svým slibům, že každý den vyjdu ven....Tak jsem se prošla kusem sídliště Nová ulice, okolo Kostela Panny Marie Pomocnice.




Hlídající páni svatí u schodů budou dostávat nový kabátek....Naposledy jsem šla sama okolo, když byla hlavní ulice rozkopaná, všechna auta jezdila jindy skoro  poklidnou ulicí. Ta pokračuje ještě i horním vchodem do nemocnice. Bylo děsně horko a prašno a okolo kostele bohatě kvetly modré hortenzie. Ale neměla jsem sílu fotit. Dneska to bylo jiné, zase hodně zelené....



Šla jsem kus tou ulicí, zahnula zase do parku a moje oblíbené téma....stromy, stromy....





Trochu větrám, jdu zavřít, hukot města je deprimující. Teď mě ale napadlo, že částečně ten hluk bude od opravy tramvajové cesty, která má končit v prosinci ??? a musejí asi využít každý hezký den.
 Dcera má dneska "dlouhou", děti s tátou po škole a po jeho práci jeli za druhou babi. Něco na domku potřebovala....

Klidný pondělní večer všem.
💖💗❤💙💚💛💜


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...mokrý pátek,

 stejně jako byly poslední dva uplynulé dny. Jako kdyby tušili, jak se cítím uvnitř sebe..... A další větrem orvané ještě zelené listí. Dnes...