úterý 8. října 2024

...slunce, ale chladno

 a můžeme čekat přes den cokoliv.

Dneska jdu na malé pochůzky, květinářství, galanterie, něco v Action. Ale až za chvíli. Oběd mám, tak můžu trochu courat venku.

Včera jsem večer sledovala nahazování KALu s Vlněnými sestrami. Video sem nedávám, bylo to spíš o radách k momentálnímu pletení a pod. Ale já TO nepletu, začala jsem druhou ponožku pro vnuka a dala si u toho bílé....https://www.youtube.com/watch?v=pRMR67tK6Vs&t=35s


A dnešní snídaně, jediné jídlo, které sem dneska dám.


Tak rychle ještě něco z virtuálního světa a pomalu se začnu chystat VEN.

Mladý pár sleduji už nějakou dobu, narazila jsem na ně zcela náhodou a moc se mi líbí jejich přístup k životu. Oba nesmírně nadaní a zapálení pro svou věc. Rekonstrukci zámečku na francouzském venkově. A zrovna na tomto posledním novém videu ona vzpomíná na začátky na jejich šató....Na něm, manželovi, je víc vidět čas...za těch 5 let maličko zešedivěl. Ale pořád fešák, hihihi. Všechno okolo rekonstrukce spolu dlouze probírají...barva na toaletní stolek do koupelny a výběr vrchní desky....Někdy pro mě moc zdouhavé, hihihi. A ona zase v tomto příspěvku vypráví o své cestě k navrhování a výrobě "vlastních" tapet....


Ano, opravdu nesleduji jen asijská videa s vařením a úklidem, hihihi.

💙💚💜

A když tady o tom zmiňuju, poslední, nové video z Číny s vařením z "vodního" bambusu. Mně to tedy spíš připadá jako rákosí. Ani jsem při hledání vysloveně vodního bambusu u strýčka Gůgla nic moc nenašla.
To nejbližší, nejpodobnější, co jsem našla, je tato ozdobnice, podobná rákosu, nekvete, to by v Číně mohli nazývat vodním bambusem....
Ale možná se pletu, nejsem odborník.....
Ale kladem tohoto jídla je, že se toho jejich děti nemohly nabažit....krása nesmírná....to kdyby moje vnoučata.....


💜💙💖

A šup ještě na druhou stranu Zeměkoule. Mladá dvojice, která adoptovala holčičku po dlouhé době léčby neplodnosti.... Víkend strávený s přáteli na jezeře a řece v Arizoně, Soro Lake, https://www.saguarolakemarina.com. JOJO, ani tam jsem nebyla bosou nohou
...ale co, vlastně byla, s nimi na obrazovce.....


💗💙💜

Tak jo.

Klidné úterý všem.
💖💗❤💙💚💛💜










Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...mokrý pátek,

 stejně jako byly poslední dva uplynulé dny. Jako kdyby tušili, jak se cítím uvnitř sebe..... A další větrem orvané ještě zelené listí. Dnes...