čtvrtek 3. října 2024

... dnešní chladné a mlhavé

 ráno, teplota 8 stupňů.

Ten mlhavý opar nad loukami a poli mě baví. Mám vůbec hezký výhled na této straně bytu, sice i na výpadovku, ale dál to je krása....A známky podzimu k nepřehlédnutí.



Od západu se to zase táhne jako fronta mraků, ale chvíli svítí i sluníčko. Včera celý den pršelo, chvílemi i dost. Takže jsem si vlhka i v botách užila, jela jsem k mladým a pak se Simi do města na hudebku. I ona si cestou stěžovala, že je jí chladno. Podle mne byla oblečená dost, to dělalo to vlhko. Ale dobrá nálada nás neopustila.
Cestou k nim jsem si vyfotila "soustromí" u chodníku, tam nepršelo, protože velká složená koruna. Dokonce i bříza. Kterých je ve městě málo, jak jsem tu jednou kdysi psala. Ale v Litovelském pomoraví jsem si jich pak užila dost. A moc jich je i na mém "severu" ..... Tisá a spol.



Včera jsem uvařila celý květák a měla jsem oběd, večeři a to samé bude dneska, hihihi. Jen dneska dám vařená vejce. Změna je život.


Přerušila jsem psaní, měla jsem nové zprávy na FB, tak jsem na to musela reagovat a okomentovat. Nedělám to vždycky, ale tohle bylo nutné, hihi.

Ruka po očkování bolí, včera jsem se v narvaném autobuse X z města domů držela levou rukou a v některých zatáčkách jsem málem padala...A divila jsem se, co to mám s rukou, že se na ní nemůžu spolehnout. Mimochodem, pode mnou seděla holčička tak 10-12 let a aktovku měla na druhém sedadle u okna. Byla absolutně netečná k okolí, prostě taková malá pěkná princezna..... To je tedy výchova. A to si nepřipadám tak stará, vedle mne stála daleko starší paní a motala se skoro jako já. No nic, co si vychováme, to budeme mít.

Klidný den všem.
💖💗❤💙💚💛💜









Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...bolí mě srdce....

 Úmysly ??? jaká je skutečnost ??? Komu věřit a nebýt při tom jedním ze stáda ??? Opakující naučené protižidovské věty...  Tolik století.......