pondělí 26. dubna 2021

...už zase

prskám po návratu z venku. Takže alergie ? Možná na kvetení jehličnanů ??? Bříz tu moc není, tak nevím.

Dneska jsem šla na poštu, ale ještě bylo zavřeno, až od 10ti hodin, to už jsem zase byla doma. Takže zítra znovu. V úterý mají od 8....

Máme v "okolí" dvě pošty. Adresou spádově patříme do té, co musím jet autobusem. A druhou podchodem pod výpadovkou do dalšího sídliště Povel, to je relativně kousek pěšky. Hezká procházka.


Tohle vyrostlo od podzimu. Oknem vidíme dvě pole a z obou ukusují nové stavby.


Výpadovka lehce odstíněna stromy.



A tady už jsem zase u nás, na Nové ulici.
Knihovna ze země, ještě chvíli bude vidět, než se olistí stromy....





Tak jdu něco dělat.

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜




 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...