pátek 16. dubna 2021

...a už je zase

 pátek....

Zastavila se tu dcera cestou do práce, něco přivezla, něco odvezla.

Já byla venku / s odpadem /, je tam chladno, zima, lezavo, ale příroda se probouzí.

Kdo tam nic nevidí...jsou tam fialky a orseje, hihihi.




A když je ten pátek, tak asi rozdělím duhová srdce.

Krásná dětská  tunika u www.stitchedincolor.com 💗

http://www.malinovasona.com se mi líbí vždycky všechno.....💙

Jak jsem včera objednávala přízi u Vlněných sester, tak sem musím dát odkaz na ty nádherné barvy Jawollů. A, mimochodem, můj odstín 215 včera stav 20 ks, dnes 2 ks. Takže jsem měla kliku...💚

A včera měla Rhonda narozeniny, 73, hodně zdraví tam na druhou stranu zeměkoule.....💛

Už dlouho jsem nebyla u Jennifer....zase spousta krásných výšivek. Ale taky spousta nápadů na dobré jídlo. 💜

Jdu.
Zeť má dneska narozeniny, musíme mu zavolat.....
Pak zavolám mé mamince.....

A pak už mé rituály/rytmy života. Pátečního.

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu