středa 14. dubna 2021

...hlavní úkol

 dnešního rána splněn. Zaregistrovala jsem se na očkování proti kovidu....Hned ráno. Teď už budu čekat jen na zarezervování času, asi to chvíli potrvá.😂

Dneska bylo venku, podle teploměru, -2 stupně. Je pod mrakem a pocitově mi ta zima připadá větší. Ale nikam dneska nejdu, tak mi to může být fuk, že. Jen ty kytky v předsíni už se těší ven.

Včera jsem zase kroužila ve virtuálním světě a našla pár věcí, které by mohly někoho zaujmout.

Třeba videa na YT se spoustou háčkovaných předmětů z tkanice i silnějších materiálů. Mě se nejvíc líbila tahle kabelka. I když moje ruce na takové "těžké" háčkování, myslím materiálem, nejsou připravené. I tak jsem ráda, že se to lepší. Takže musím pomalu.


A abych si i trochu zacestovala, hledala jsem na mapě, a internetu všeobecně, zmínky o ostrovu Bornholm . Musí tam být krásně, i když asi i chladněji než u nás. Bydlí tam v současnosti syn mé kolegyně Evy, který spoluvlastnil Květinové lahůdkářství a loni v červenci tam se svým společníkem odešel a založili Heaven Bornholm.😀Hodně štěstí, zdraví a úspěchů, Luky.....

A druhou stranu zeměkoule rozhýbala informace, že obyvatelé life_at_little_oak_farm budou svou farmu opouštět. Z Tasmanie  se přesunou se do Austrálie, ON přišel o práci v době kovidu a našel jinou právě tam. V podstatě zpátky. Takže dokončují opravy farmy, budou jí prodávat a začnou zase znovu.... Nechcete koupit ??? Spousta květin, stromů, nějak rychle to tam u nich roste a uzrává ???  
Sleduji je už delší dobu, jsem "s nimi" moc ráda, s jejich zahradou a květinami. A za dobu mého sledování se jim narodila dcerka. Tak se těším na jejich nový život, novou zahradu, snad nám to zase budou ukazovat....
Nejsou jediní, o koho se na tom vzdáleném ostrově zajímám. Žije a tvoří tam syn od mé další kolegyně Aleny z toxikologie. Psala jsem o něm tady. Zdravím Martine, hodně spokojenosti a úspěchů....😀

Musím s cestováním pro dnešek končit. Za chvíli bude čas na obdenní telefonování s mou maminkou. A pak ty rytmy/rituály života, opakování a možná i něco nového.

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...