úterý 13. dubna 2021

...myslela jsem si,

 že fotek se sněhem už bylo dost. Ale to jsem se spletla. Dneska přes noc zase sněžilo. I když u nás, v rovině, je jen tu a tam, už jen mírně zvednutá místa jsou pod sněhem. I Svatý kopeček, který je podle mých měřítek jen na mírné vyvýšenině. Ale je jasno, tak v dálce září bíla barva Beskyd, Hrubého Jeseníku a kdybych se hodně vyklonila v ložnici, možná i Jeseníků......Přes ty těžké mokré mraky.






Včerejší den jsem prokoukala na seriál, trochu si četla a jinak se věnovala sobě. Bohužel i svým myšlenkám. Což není, v mém případě panických ataků, nic dobrého. Ale bojuji s tím. Dneska čekám balíček, budu dělat kapustové karbanátky / se zbytek medvědího česneku / a snad budu chvíli plést.... Taky musím objednat nákup v Rohlíku, na čtvrtek nebo pátek. Konečně ingredience na kimčí, už jsem otevřela to originální z korejského obchodu, to moje je chuťově stejné, což jsem ráda. Přebrala jsem své omáčky / při tom včerejším otevírání šuplat a fotografování, hihihi / a nemám už rybí omáčku. Jinak papriku na kimči mám ještě neotevřenou, pastu taky a tak jen zeleninu. Budu zase dělat kimči bez krevet, čekám na cestu do Tamda Foods. Tam se za doopravdy slušnou cenu dá nakoupit kilový sáček různě velkých krevet, i větší sáček, samozřejmě. Je to vlastně obchod jako je Makro. Ale mají, bohužel, obchody jen v Ústí/L, Praze a Brně. Bože, to japonské Mochi se  zmrzlinou, to byla lahoda.... Je to podobné jako toto....https://www.chopsticks.cz/q-mochi-mix-ruzne-naplne-450g/ , jen to mají v mrazících boxech a uvnitř je zmrzlina......Takže tak.

A tady ve třetí minutě ukazují, jak si je udělat doma....

Něco jsou ale už skoro prasárny, jako třeba oreo zmrzlina v bagetě.....


Jsem zvědavá, jestli dcera bude mít k tomuto textu připomínky....

Jdu.

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...