pátek 23. dubna 2021

...pátek s dětmi,

 jak se mi po tom stýskalo.

Než jsme šli ven, napadlo mne, že jsem ještě nevyfotila dva své výtvory.

Ten první, takový "městský batoh", protože já už kabelky nerada nosím. Jednou jsem si koupila půl metr takového zvláštního materiálu, vypadá to jako broušená kůže a rub jako softšel asi zimní...Už to mám děsně dlouho, právě na nějakou tašku. Jenže sešlo z očí, sešlo z mysli. Takže popruhy jen bílé, dost kapes zvenku i uvnitř. Na víc to nestačilo....





A "zbytkový stahovací batoh" na jaro s dětmi do přírody. Taky i kapsy vevnitř, protože v těch "pytlících" jsem měla vždycky všechno halabala..... A všechno hledala šátráním....A jako bych to nebyla já, ucho jsem všila na opačnou stranu, než byl plán, ale to nevadí....A tkaloun na stahování=popruhy, bylo tak akorát...Něco jsem si přála, když to tak vyšlo, jen střihnout na polovinu. Ani uzel na tom nešel udělat, musela jsem to prošít. Byla by to ztráta na délce, ten uzel.
Takže, opravdu takový zbytkový batůžek.




A tady, inspirovaná RosouMitnik jsem dětem objednala něco ruční práce. Zítra na dopoledne....






A dvě knížky pro začínajícího čtenáře o psu Kája....


Simonka po obědě spí, tedy, převaluje se a dělá skopičiny...Ondra si hraje nějakou hru na tabletu, pan Há si čte a pospává. A já ode všeho trochu.....

Klidný den všem.
A zdraví....
💗💙💚💛💜


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...