úterý 20. dubna 2021

...bude to dobré,

 už je mi skoro dobře....

Dneska jsem si k obědu udělala kimči lívanečky, pan Há měl rajskou s kapustovým závitkem s mletým masem a těstoviny. Zítra bude mít druhou polovinu, neměla jsem být doma, měla jsem jet k dceři pohlídat děti. Obě, Ondra má týden školu přes počítač a na Zbyňka je toho s home office moc...Dcera zase nutně něco potřebuje udělat na ústavu, tlačí jí čas...A nakonec jsme se dohodli, že děti přiveze sem, já se ochráním, děda už je po obou očkováních a ochrání se taky. A odpoledne si je zase dcera odveze....Takže tak......


Zbytek kimči v krabičce, ani jsem si ho nedala do misky na talíř k jídlu, já, takový estét, hihihi.


A několik lívanečků zítra pro dceru v alobalu a do krabičky. Je to dost křehké, tak aby z toho nebyl trhanec. Já už tu zeleninu nijak nekrájela, minule jsem to ještě překrájela.


Protože se naše plány pořád měnily, tak uvidíme, jak to všechno nakonec bude....

Klidný večer všem.
💗💙💚💛💜


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...