čtvrtek 22. dubna 2021

...měla jsem a mám

 problémy s Českou poštou. Zaplacený balíček, podaný 12.4. v Praze jako doporučená zásilka, je někde v propadlišti dějin či kde.... Na stránkách Sledování zásilek je příjem na poště v Praze a pak už jen ticho=nic. Na reklamaci si dává pošta měsíc...

další věc :

Balíček z ciziny, zaplacený mnou 4.března a mailem pro mne označený jako odeslaný...nešel a nešel... A dneska mi přišel papír o jeho uložení /27.března / s jeho výběrem do 26.4. Což je.... zítra pátek, pak sobotu a neděli a potom už je pondělí 26.4. a konec uložení. Jsem z toho v šoku......

Co je to potom za službu, navíc, když jen pořád zdražují a zdražují.

Ano, jejich slogan Dnes podáte, zítra dodáme....už asi neplatí. Je to jen výsměch.

To ti kapitalisti, třeba Bonami. To je jiná. V pondělí večer jsem si vyhlédla židle se stolkem na balkón a zaplatila. V úterý mi napsali, že vše OK, že balí ze skladu. Ve středu psali, že to dali přepravci, přepravce mi dneska, ve čtvrtek, balík ve dvě hodiny po obědě dovezl. Možná námitka, že to chtějí prodat, tak se snaží, u mne neobstojí. I pošta má mít zájem na "prodeji" svých služeb, na výdělku. Ale nemá, stát to asi vždycky dodotuje....

Takže sice chladno, ale smontováno a vyzkoušeno.



Naše vnučka si s dědou dost rozumí....

Nojono, to zábradlí musíme opracovat a natřít. Až bude tepleji.....

💗💙💚💛💜





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...