úterý 27. dubna 2021

..balíček poslán

 na druhý pokus....

Dopoledne slunečno, nebe jako vymetené, ale chladno.

Základní škola na sídlišti Povel. V mnoha jazycích....


A zase jehličnany, dneska jsem to vzala trochu jinou cestou.





Ale skončila jsem u podchodu Pionýrská, kde je spousta malůvek. V Olomouci je takových podchodů několik, pod vysoce frekventovanými ulicemi, je to OK, bezpečné. I když podle vyšlapaných cestiček v trávníku mnozí běží na tramvaj na poslední chvíli a než zdlouhavě podchodem....riskují na rušné dvouproudovce s tramvají uprostřed.




A už doma.
Na Instagramu u Večernice byla zmínka o sběru bylinek, mimo jiné i hluchavce. Co já si ale z dětství vzpomínám, sbíraly jsme na čaj jen bílé nebo červené květy. Ale možná se pletu, kopřiva je zdravá celá. Já mám tedy jen tři ve vázičce.


Po obědě jsem nejdříve četla poštu, pak chvíli koukala na nové Vlněné sestry na YT.
Epizoda 22.


Na zítra mám už týden plán. Dcera potřebuje v Brně, v nemocnici u Sv.Anny, něco osobně vyřídit, tak bere s sebou na výlet babku a dceru... Referovat budu zítra....

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...