sobota 17. dubna 2021

...zase chladná sobota,

ale co bychom v měsíci dubnu chtěli, že.

Dopoledne úklid, vytírání, luxování, sprcha a vlasy....Oběd máme ze včerejška, tak tady jen pár slov a budu plést.

Včera jsem nakládala danmuji, zase podle Maangchi...


Já ale dělám z ředkve předem nakrájené. Tentokrát jsem jí předvařila 20 minut na páře, aby byla měkčí a to nám líp vyhovuje. Stejně ale byla křupavá. Svařila jsem lák a nakrájenou ředkev zalila. Až na to, že nějakým zázrakem nemám originál víčko, tak jsem to musela přendat do jiné nádoby. Po vychladnutí do lednice.
Musím si na papírek napsat na nákup rýžový ocet, měla jsem ho tak akorát.


No a když jsem měla aparát v ruce, vyfotila jsem si pileu. Asi se kamarádíme, zatím, tak pěkně vyrostla, už dělá kmínek.



Tak a jdu.
Přeju všem hezkou, byť studenou a zamračenou, sobotu.
A zdraví všem.
💗💙💚💛💜

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu