úterý 20. dubna 2021

...včera

 jsem byla na očkování, noc po byla špatná, ruka bolela jako čert a přidala se hlava....

Tak jsem si ráno vzala dva Saridony a dospala se do deseti hodin. I hlava povolila. Tak snad budu OK, slíbila jsem na tři dny hlídání....

Včera cestou od autobusu jsem se zastavila v Zásilkovně pro balíček od Vlněných sester. A udělala několik fotek probouzející se přírody. Ale bylo po dešti a pořád bylo dost zamračeno. Dneska se střídá sluníčko s mraky.







Naše berunka má dneska čtyři roky.
Dneska dopoledne už slavili, skládali domek/polici z Ikea, jedli dort a užívali. Velkou oslavu jsme s dcerou plánovali na tuto sobotu, snad to vyjde.
Tyhle šaty jsou z loňska, od loli.eli, já jí s pomocí dcery objednala nové, trochu jiné a snad do pátku přijdou. Psala mi Zásilkovna, že už převzali balíček....Ona/Petra má dost zakázek, už jsme psaly dříve, ale určitě to vyjde do soboty.....



Vstala jsem, zavolala mojí mamince, abych dala vědět, jak jsem dopadla s očkováním.... Teď půjdu něco málo uvařit a po obědě uvidím. Jestli ještě prášek a šlofíček. Nebo už to bude lepší i bez medikace....

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...