čtvrtek 1. dubna 2021

...zelený čtvrtek

 ukládá vařit zelené jídlo....Snad je květák dost zelený.

A ke snídani podávat jidáše. V biblických věcech se moc nevyznám, ala jedná se o zradu Jidáše na Kristovi a její připomínku. Nikdy jsem jidáše nepekla, ale včera večer, pod vlivem nějaké psychické tíže, jsem ještě zadělala těsto, přes noc bylo v lednici. Brzy ráno jsem ho vyndala, nechala ještě kynout, zatímco jsem vytírala podlahy. Pak jsem předehřála troubu a pekla podle doporučení, mohla jsem chvilku déle, říkal pan Há. Jak jinak, vždycky má pro mne nějakou dobrou radu.....ať jde o vaření, domácnost atpod.

Recept podle Marcely z Pradobroty.

Ani nestačily vychladnout, dcera mi přivezla malý nákup z Globusu, tak polovina šla do krabičky na jejich svačinu.....



Včera jsem si v OBI koupila hortenzii, když už jsem tam byla pro tu odpadní trubku....


A 10 jahod déleplodících. Potřebuji přesadit poslední kytku v bytě a veškeré zbytky hlíny dám do truhlíku a přesadím je, asi zítra.


A dvě kvítka, co budou kvést. Na bylinky se zajdu podívat později, měli tam dost přebráno....


Včera jsem chvíli psala s kolegyní Uršulou. Ona "přebírala 50ti letý bordel" v bytě. Její slova. Už doopravdy se stěhuje, je to rozjeté.....
Tak jsem pak vzpomínala, co bylo u nás před rokem.
Tohle jsem měla já na blogu 1.4.2020
Pandemie na pochodu, bouře stěhování ještě před námi.

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...