čtvrtek 15. dubna 2021

...hurá,

 dneska psaly Vlněné sestry na Instagramu, že mají nové zářivé barvy Jawoollu....Tak jsem hned letěla do jejich https://www.vlnenesestry.cz eshopu.... A hle, mají i tu mou....

Tak jsem rychle objednala a zaplatila a přijde to do Zásilkovny....

Pletu v KALu u Vlněnek oba svetry. Začala jsem s dlouhými rukávy. A přišla dcera, ozkoušela a chce delší tělo...Ona má tu postavu s delším tělem do štíhlého pasu a pak boky a stehna.....jj, nevím jak se té postavě říká, kuželka ???.... No a příze by nestačila. Nebyla. Takže jsem nakoupila nějaké jiné odstíny, že bych to nakombinovala v dolních částech a odložila jsem to, protože jsem s tím řešením nebyla spokojená. A dočkala jsem se, dojde a budu pokračovat. Ostatní nakoupené příze seskupím a uvidím, možná bude mít Ondrášek nebo Simonka pruhovaný svetr.... Takže můžu pokračovat v pletení.

Jenže. Jenže jsem začala plést druhý svetřík podle KALu...s krátkým rukávem. Z příze ze syslírny. Příze je bavlněná, trochu kroucená, Hela, z Niťárny v České Třebové, už nějaký rok tam v krabici čekala až...Až zahřmí.

No a dubnové ponožky ve fázi odložení.....

Takže tak je to se mnou.

V domácích prostorách používám košíčky z Ikea. To už jsem ale někdy psala. O "naší" skleróze jindy...





Ještě v tomto okamžiku jsem celá excitovaná, tedy česky hin, z toho rychlého obchodu. 
Samé rozrušení dneska....
A to jsem už dopoledne převzala 10 tašek nákupu z Rohliku. No, oni mají třeba tři věci v jedné tašce, asi podle oddělení v obchodě. Proto 10. I když dneska jsem nakupovala dost zeleniny, budu nakládat kimči. Potom i víc trvanlivých potravin...mouku, koření, škrob atd. Jogurty, vejce, olej, víno / samozřejmě..../, ono se to nahledá.
Teď ještě čekáme na Českou poštu, mají přivézt senzory na měření cukru v krvi pro pana Há. A to jsem vždycky na nerv. Minule napsali 13-19 a nepřijeli. Že prý toho měli moc...A určitě se to válelo v autě v mrazu / byl..../. Tak jsem tam volala, prý néééé, prý to auto večer vyloží, to co nepředají. Hm, to bych se divila....A tohle je citlivá zdravotní pomůcka a má se s ní nakládat opatrně. A stojí spoust peněz..... Tak jsem napnutá, jak to dopadne dneska.😠😡
Proto si málokdy něco nechám posílat přes ČP.....

Tak jdu....

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...